Известие

Collapse
No announcement yet.

Щракащи водачи на врати.

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Щракащи водачи на врати.

    Здравейте колеги! Някой от вас успял ли е да се справи с пукащите водачи (панти) на вратите ? При отваряне и затваряне пукат. Търсих навсякъде, но нищо конкретно не успях да намеря.
    Благодаря!

  • #2
    При мен май не пукат.
    Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDmQ 200 к.с.

    Comment


    • #3
      Свалят се водачите изчистват се и се смазват хубаво с грес при мен помогна, имаше май и тема
      Alfa Romeo 159 2.4 JTDm

      Comment


      • #4
        И аз го имам този проблем само на шофьорската врата смазал съм водача обилно с грес, но не помага явно трябва да се свали и да се почисти някак и да се смаже пак, а дали с някакъв спрей няма да стане по-лесно без да се сваля???
        -------------------------------
        ALFA ROMEO 146 1.8 Twin Spark with head from QV - EX
        ALFA ROMEO 159 1.9 JTDm 16V , 150+++

        Comment


        • #5
          Сигурно се получава от ограничителя на вратата, от това:
          http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=51054
          Не всички, които се скитат, са изгубени.

          Comment


          • #6
            Като се разбие щифта или отвора в който лагерува се получава точно това щракане и пукане.Там е проблема.
            156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
            147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
            159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

            Comment


            • #7
              Аз освен на алфа на друга кола не съм виждал такова чудо, да се чупи така
              Не всички, които се скитат, са изгубени.

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
                Аз освен на алфа на друга кола не съм виждал такова чудо, да се чупи така
                И на Opel Corsa B (предполагам и други опели от тези години)

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
                  Сигурно се получава от ограничителя на вратата, от това:
                  http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=51054
                  Пукането на 159 ката няма нищо общо с това на 147,156,164,166 там е от щифта.
                  При 159 е от механизма в частта която седи във вратата.
                  CUORE SPORTIVO 164 +,156 2.4 TI +++, 159 TI +++,Alfa Romeo Arna 1.3 TI
                  Fiat Uno Fire,Fiat Tipo Gran Turismo,Fiat Bravo, Fiat Grande Punto, Fiat 1500 Lunga,Fiat 850,Fiat 1300/1500

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от 136 Покажи съобщение
                    Пукането на 159 ката няма нищо общо с това на 147,156,164,166 там е от щифта.
                    При 159 е от механизма в частта която седи във вратата.
                    Подлежи ли на ремонт или се заменя с друг (евентуално от задна лява врата дали е същия)?
                    Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
                    Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
                    Горе главата, нищо че е празна...

                    Comment


                    • #11
                      До колкото разбрах за задна и предна врата няма нищо общо.
                      Ето и ОМ номерата:
                      Предна врата : 60690659
                      Задна врата : 50510941
                      Цени на нови съответно : 27 евро за брой и за задните 52 евро комплект за двете
                      Mercedes Benz S Class 3.2i 2004
                      166 2.4 JTD '02
                      164 2.5 TD '98 ex
                      Човешко е да се греши, но за да се объркат съвсем нещата е необходим компютър.

                      Comment


                      • #12
                        Моята също се е разпукала...скоро ще я разглобявам и ще кажа как съм го оправил...понеже още не знам на 100% кое,точно ще ремонтирам...дали щифта или отвора му,дали механизъм,дали нещо друго
                        156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
                        147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
                        159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

                        Comment


                        • #13
                          Еми не издържах и свалих механизма.Бях го гресирал преди това,но ефект почти нямаше.След като го извадих установих,че всичко е здраво,супер стегнат като цяло,без видими или доловими на ръка луфтове.Едвам го помръднах с една позиция,целия се наемнах.Това което направих е,че смазах хубаво и отзадната страна с грес,ползвам морска,защото съм много доволен от нея.Събрах всичко и сега пукането изчезна..преди това се чуваше доста отчетливо,докато сега върви мазно.Не знам дали е временно решението...но просто няма какво да му се ремонтира повече,освен смяна.Вътре са много яки пружини от двете страни и разглбяването крие риск от последващо несглобяване.
                          Изважда се отвътре ,има отвор до ръчката за предния капак...излиза малко трудничко,трябва да се позавърти насам/натам,но излиза.
                          Предна и задна са различни,предната има една позиция повече....но предните две са взаимозаменяеми,така като гледах ще стане и от другата страна.
                          Attached Files
                          Last edited by undy; d.m.y г., 14:07.
                          156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
                          147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
                          159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

                          Comment


                          • #14
                            Опасявах се да не е временно....Е временно беше!
                            Постопли се и се разщрака пак....сутрин при мен е хладно и няма и помен,върви като нова,но през деня започва да щтрака.
                            Много почва да ми лази по нервите.
                            156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
                            147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
                            159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

                            Comment


                            • #15
                              Луд умора няма.Пружините се вадят лесно.Както предполагах видимо механични повреди нямаше.
                              Почистих,зашкурих,сложих грес вътре навсякъде и сега ще видим.Болта-пантата е супер стегнат,не е от него.
                              На един познат скоро му се разщтрака,но болта се беше разбил.Преправи си го и всичко заспа.
                              Attached Files
                              Last edited by undy; d.m.y г., 10:04.
                              156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
                              147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
                              159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

                              Comment

                              Working...
                              X