If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Здравейте колеги! Някой от вас успял ли е да се справи с пукащите водачи (панти) на вратите ? При отваряне и затваряне пукат. Търсих навсякъде, но нищо конкретно не успях да намеря.
Благодаря!
И аз го имам този проблем само на шофьорската врата смазал съм водача обилно с грес, но не помага явно трябва да се свали и да се почисти някак и да се смаже пак, а дали с някакъв спрей няма да стане по-лесно без да се сваля???
-------------------------------
ALFA ROMEO 146 1.8 Twin Spark with head from QV - EX
ALFA ROMEO 159 1.9 JTDm 16V , 150+++
Пукането на 159 ката няма нищо общо с това на 147,156,164,166 там е от щифта.
При 159 е от механизма в частта която седи във вратата.
CUORE SPORTIVO 164 +,156 2.4 TI +++, 159 TI +++,Alfa Romeo Arna 1.3 TI
Fiat Uno Fire,Fiat Tipo Gran Turismo,Fiat Bravo, Fiat Grande Punto, Fiat 1500 Lunga,Fiat 850,Fiat 1300/1500
Пукането на 159 ката няма нищо общо с това на 147,156,164,166 там е от щифта.
При 159 е от механизма в частта която седи във вратата.
Подлежи ли на ремонт или се заменя с друг (евентуално от задна лява врата дали е същия)?
Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
Горе главата, нищо че е празна...
До колкото разбрах за задна и предна врата няма нищо общо.
Ето и ОМ номерата:
Предна врата : 60690659
Задна врата : 50510941
Цени на нови съответно : 27 евро за брой и за задните 52 евро комплект за двете
Mercedes Benz S Class 3.2i 2004
166 2.4 JTD '02
164 2.5 TD '98 ex
Човешко е да се греши, но за да се объркат съвсем нещата е необходим компютър.
Моята също се е разпукала...скоро ще я разглобявам и ще кажа как съм го оправил...понеже още не знам на 100% кое,точно ще ремонтирам...дали щифта или отвора му,дали механизъм,дали нещо друго
Еми не издържах и свалих механизма.Бях го гресирал преди това,но ефект почти нямаше.След като го извадих установих,че всичко е здраво,супер стегнат като цяло,без видими или доловими на ръка луфтове.Едвам го помръднах с една позиция,целия се наемнах.Това което направих е,че смазах хубаво и отзадната страна с грес,ползвам морска,защото съм много доволен от нея.Събрах всичко и сега пукането изчезна..преди това се чуваше доста отчетливо,докато сега върви мазно.Не знам дали е временно решението...но просто няма какво да му се ремонтира повече,освен смяна.Вътре са много яки пружини от двете страни и разглбяването крие риск от последващо несглобяване.
Изважда се отвътре ,има отвор до ръчката за предния капак...излиза малко трудничко,трябва да се позавърти насам/натам,но излиза.
Предна и задна са различни,предната има една позиция повече....но предните две са взаимозаменяеми,така като гледах ще стане и от другата страна.
Опасявах се да не е временно....Е временно беше!
Постопли се и се разщрака пак....сутрин при мен е хладно и няма и помен,върви като нова,но през деня започва да щтрака.
Много почва да ми лази по нервите.
Луд умора няма.Пружините се вадят лесно.Както предполагах видимо механични повреди нямаше.
Почистих,зашкурих,сложих грес вътре навсякъде и сега ще видим.Болта-пантата е супер стегнат,не е от него.
На един познат скоро му се разщтрака,но болта се беше разбил.Преправи си го и всичко заспа.
Comment